Dydaktyka szkoły wyższej. Wybrane problemy
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Przedstawia oryginalne koncepcje autorskie oparte na wieloletnim własnym doświadczeniu dydaktycznym w szkołach wyższych. Praca jest więc dziełem nie teoretyków pedagogiki, lecz czynnych zawodowo nauczycieli akademickich.
Książka składa się z trzech części. Część I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym; część II dotyczy nieporuszonych w części I kwestii z zakresu pedagogiki ogólnej oraz szczegółowo analizuje dydaktykę szkoły wyższej; część III przedstawia ważne z punktu widzenia dydaktyki psychologiczne aspekty kształcenia akademickiego.
SŁOWA KLUCZOWE: szkolnictwo wyższe, proces dydaktyczny, dydaktyka szkoły wyższej, szkoła wyższa, inteligencja techniczna, formy kształcenia akademickiego
WYDANIE: 1, 2010
STRON: 112
115/2009
…
…
…
…